Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2021 17:11 - ЦВЕТЪТ НА ДУШАТА
Автор: agea Категория: Поезия   
Прочетен: 1894 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image




Истината е в това, че животът се дели на малки мигове - сега, сега и сега...
А най-хубавите спомени са тези, които предстоят...
Ще ти кажа нещо. Дано да ме разбереш от първия път, защото втори няма да има.
Само по веднъж разголвам сърцето си. Всеки следващ път е само прикритие.
Не съм от лесните хора. Трудна съм за разбиране, за споделяне, за откриване. И за обичане съм трудна.
Търся все дълбокото. Онова, което разтърсва тялото ми, пренася ме в облаци, има силата да ме въздигне или събори, да ме изгради или разруши, да ме промени, да ме кара да се движа... към себе си, към теб, към нещо... Но не и да стоя на едно място само за да запазя сигурна зоната си на комфорт.
Не ми е по силите да живея всеки нов ден като вчера и да се оплаквам, че е сив и белезникав. Вирея на силно слънце и пряка светлина. Тогава съм ясна и грея. Тогава се раздавам докрай.
Често в мен изригват вулкани, огън гори, сенки бродят, буйни реки текат... Боря се с вятърни мелници и търся Дон Кихот... Онзи, който вярва в невъзможното и има неблагоразумието да следва мечтите си. Дето и думите му да тежат. И делата му. И щипка лудост да има в сърцето му.
Гледам в очите хората и се питам какъв ли е цветът... на душата им. За да знам има ли смисъл да разголвам моята и да надникна в твоята.
Обичам силно, когато вярвам. Отивам си... изведнъж. Връщам се понякога..., но никога същата. Простор диря, за да летя.
Бягам от заплетените мрежи на предразсъдъците.
Говоря много, когато съм щастлива. Пиша..., за да се пренеса в моя си свят. Прескачам от тема в тема. А понякога млъквам... с ченгел не можеш ми извади думите. Прибирам се в себе си и притихвам до дихание. Издигам стени... Само за да видя кой може да ги разруши.
Препъвам се в мислите си, заспивам с илюзии, събуждам се с криле и отново политам.
Страхувам се... страхувам се, че мога да падна фатално..., но повече от всичко се страхувам да изгубя стихията в мен. Затова не искам да се укротя. Дори да ходя често с охлузени колене.
Такава съм... И ми харесва! Така, че бягай сега. Току-виж, че един ден може да ме разбереш наистина и да поискаш да ходиш бос..., по горещия пясък.







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stiraks - Много филми си гледала
13.08.2021 17:23
Това описаното е само по филмите. Старае ли се човек да го осъществи по сценарий на филмите, е първа фаза на лудост.
Нищо лично, жени като жени, дай им цитати и книги да четат и да се припознават.
цитирай
2. agea - :))
13.08.2021 17:35
Сърдечно благодаря за оценката!
Със сигурност съм от лудите, но поне не следвам ничий сценарий...
цитирай
3. agea - Мъже...
13.08.2021 17:38
........
цитирай
4. dennis - Да, интересно. Особено това за “...
13.08.2021 19:25
Да, интересно. Особено това за “стените”. И аз така понякога, само че желаещи за разрушители няма :)
цитирай
5. agea - Има...:)
13.08.2021 20:01
Редки са, но за щастие все още ги има...
цитирай
6. katan - Поздрави, Приятелче!
13.08.2021 22:37
Прегрщам те. Написала си нещо много хубаво. То май е валидно за доста от нас:)
цитирай
7. agea - Прегръдки, Приятелче!
13.08.2021 22:46
Докосваш сетивата ми, знаеш..., Благодаря ти! :))
цитирай
8. anetta - Донякъде разбирам емоцията ти,
13.08.2021 23:48
но с думи няма да те разберат, трябва да го имат в себе си. А иначе бунтарството, не е най-добрият избор, ако живееш в общество...а и никой не може да ти отнеме себе си..
Дали пък не си прекалено млада? Преди години твърдях, че ако някога емоцията от мен изчезне, не искам да съм жива..сега твърдя, че няма по-хубаво нещо от баланс в душата ми..т.е. от спокойствието и тихата радост...не искам вече ранени колена от падания..;)
цитирай
9. agea - Да, човек помъдрява с времето,
14.08.2021 07:59
но тази луда страст, с която неуморно тичаме след мечтите си и жули коленете ни създава най-сладките изкушения в живота и ни държи будни...
цитирай
10. agea - :))
14.08.2021 08:03
Разбира този, който може да усеща...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: agea
Категория: Поезия
Прочетен: 857639
Постинги: 369
Коментари: 371
Гласове: 5712
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930