Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 22:30 - СБЪДНИ МЕЧТА
Автор: agea Категория: Поезия   
Прочетен: 3786 Коментари: 7 Гласове:
8



image




ДОМ СРЕД ЗВЕЗДИТЕ
Адриана Зарева


Сътворих за тебе дом
високо горе
       там, във висините.
Звездното небе
                       ни е подслон,
Луната -
        люлка за мечтите.
Перце от ангел
                         за милувка,
дяволско копито
                             за екстаз.
Оркестър
          влюбени щурчета
опъват струните
                                 в захлас.
В огнището
   от сгушени светулки
къкри биле
        тайнствен елексир
(омайниче и незабравка
                                 за кадем
ще сложа най-подир)
Жар птица
      пламъка подклажда
на тази
        дълго чакана любов.
Орисница прошепва
                                   клетва:
До мен да си
       със всеки изгрев нов,
зареян в синевата му
                             безкрайна
името ми да мълвиш...

Едно забравих
                        да попитам,
дали умееш...
                          да летиш!?









ДА СЕ ОБИЧАМЕ
Слава Ангелова

Като пясък през пръстите
животът изтича...
Нека побързаме -
да се обичаме!

Уж имахме време,
а виж - станало късно.
Като пясък животът
изтекъл през пръстите...

Няма миг за отлагане -
животът изтича...
От днес - и до края -
да се обичаме!





ОГЛЕДАЛО ЛЮБОВ
Валентин Йорданов

Любов във чаши няма да налея,
че в тях наливам други питиета.
За нея мога песни да запея,
а също да напиша и куплети.

За нея мога тихо да разказвам.
Тя не обича шум и олелия.
Аз близостта и с мен, ще я показвам,
не съм себеобичащ да се крия.

Тя винаги ще бъде във очите,
та който ме погледне да я зърне.
Ще бъде смисъл в нощите и дните.
Кадем ще е на утрешното сбъдване.

Щом видите усмивката красива
дори и да съм сам, ще разберете,
че тя е в мен и много е щастлива.
Не я търсете, моля ви, в ръцете!

Невидима изпълва ме изцяло
и с мисълта ми, често се пилеят...
Дори не ми е нужно огледало.
Аз вече се оглеждам само в нея.





Тагове:   мечта,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Прекрасни
30.10.2009 08:20
стихове!
Б.
цитирай
2. mamas - Малко остана, Вени,
30.10.2009 18:03
и отново ще сме заедно!
До утре!!!
цитирай
3. katan - Каквото и да беше избрала,Вени,все е хубаво!
31.10.2009 10:37
Поздрави на всички и успех!
После очаквам специален постинг с много снимки!:)
Предай и приятелските ми целувки на Ади,Вал и Слава!
А за теб - най-голямата!:)))
цитирай
4. agea - Приятелче,
31.10.2009 14:15
много ти благодаря!
Всичко ще предам:)))
..... за теб една голяма прегръдка:))
цитирай
5. swanlake - Успех на всички вас! Много мил жест ...
01.11.2009 04:09
Успех на всички вас! Много мил жест да публикуваш стиховете на другите участници :)
цитирай
6. anastasiia - Успех!:)))
01.11.2009 19:39
Сред хубави хора ще ти е ооооще по-приятно...:)
Целувки...:) С вас съм...
цитирай
7. priqtel12 - Чудесни стихове, които те изпълват с магията на любовта.
09.11.2009 11:11
Поздрави и на трима ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: agea
Категория: Поезия
Прочетен: 856084
Постинги: 369
Коментари: 371
Гласове: 5711
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930